Kniha návštěv - fórum

Vážení návštěvníci

Připravili jsem pro Vás toto malé fórum neboli knihu návštěv, která slouží k zasílání připomínek a nápadů studiu SoLEIL nebo pro výměnu názorů mezi návštěvníky. Budeme rádi, když se s námi podělíte o své názory a pokud na nás máte otázku, rádi Vám ji zodpovíme. Pište sem prosím jen takové příspěvky, které se týkají obsahu tohoto webu. Příspěvky, které jsou mimo téma, případně neslušné texty, budou smazány. Dodržujte netiketu, prosím.


Pochvala


Květoslava Mattesová, 2018-11-08 09:29:00

Pochvala pro paní masérku Miladu. Jsem s masážemi a jejím vlídným přístupem ke mně velmi spokojena a přeji ji hodně nových zákaznic.




Pochvala


Dana Hošková, 2017-03-05 14:30:00

Pochvala paní kadeřnici Andree, Byla jsem velice spokojená jak s barvou , kterou mi namíchala, tak i se střihem. Paní je velice šikovná, rozhodně jí doporučuji.



Andrea Čížková, 2017-03-09 18:52:00

Paní Hošková, moc děkuji za pochvalu, velmi si toho vážím :)




Pochvala


Květoslava Mattesová, 2016-07-14 13:33:00

Chtěla bych touto cestou poděkovat týmu Soleil studia za jeho služby, především paní Marcele, za velmi pěkně provedenou kosmetiku a výbornou masáž. Přeji Vám všem, aby se Vám dařilo a užili jste si pěknou dovolenou.



Marcela Babákovâ, 2016-08-25 19:36:00

Mockrát děkuji za Vaši milou pochvalu jak me, tak i celému týmu studia. Vždy mě pochvala povzbudí a zahřeje u srdce :-). Budu se i nadále snažit aby má kosmetika byla efektivní ale i příjemně odpočinková.



Příspěvek FKSP


Martina Srncová, 2015-12-07 15:36:00

Dobrý den, prosím, chci se zeptat zda Vás kontaktoval můj zaměstnavatel a zda uhradil částku potřebnou pro poukaz na vaše služby z čerpání FKSP? Děkuji



Martina Soleil, 2015-12-16 07:34:00

Dobrý den paní Srncová, ano vše máte vyřízené. Na recepci si můžete vyzvednout dárkový poukaz.




dotaz


Zdenek Houser, 2015-10-26 13:15:00

Dobrý den. Rád bych se k vám obědnal na masáž přés vaše stránky ale pri zobrayení druhého bodu "výběr služby" se žádná služba neyobrazí. Rád bych věděl zda se mám obědnat osobně nebo to bude později doplněno. Předem děkuji za odpovědˇ.



Soleil - Martina, 2015-10-29 14:13:00

Dobrý den pane Housere,

řešíme IT chybu - dočasně Vás prosím o telefonickou objednávku na tel. čísle naší recepce.

Děkujeme Martina Horáčková, Soleil studio



Soleil - Martina, 2015-10-29 14:20:00

Ještě jednou dobrý den pane Housere,

již by mělo být vše v pořádku.

Přejeme krásný den a děkujeme za trpělivost při odstraňování vzniklých chybiček

za tým Soleil studia Martina Horáčková




poděkování


Hana Rossnerová, 2015-06-30 17:21:00

Dobrý den,ráda chodím k paní Marcele Babákové na vždy precizně provedenou pedikuru,a taky parádní nehtíky na nožkách,stále něco ve studiu SOLEIL přidávám a vždy paráda,obočí u paní Marcelky a kadeřnictví u slečny Leničky.Vždy super,jen tak dál "holky".Ráda budu chodit dál.Zdravím Hanayessmiley



Lenka Fialová, 2015-07-02 20:38:00

Děkuji za pochvalu,a budu se těšit na Vaši další návštěvu,Lenka



Marcela Babákovâ, 2016-08-25 19:42:00

Dobrý den paní Rossnerová. Moc děkuji za pochvalu. Jste zlatá. Opět Vás moc ráda uvidím.



Krásné nehty


Martina Pyrochtová, 2015-04-02 18:36:00

Moc děkuji Míši Krškové za krásné a nápadité nehty yes





Michaela Kršková, 2015-04-10 22:10:00

Děkuji Marti, a těším se co vymyslíme příště :)




Kosmetika


Zdenka Mokošová, 2015-03-17 22:45:00

Dobrý večer, 

dnešné kozmetické ošetrenie u p. Babákovej na jedničku!!!

Zregenerovaná dôkladne, spokojná, plná informáciíí. Ďakujem! ;-) Z.



Marcela Babáková, 2015-03-24 10:19:00

Mockrát děkuji, za  uznání paní  Mokošová. Pochvala  vždy  povzbudí a zahřeje.

Budu ráda když budete i nadále u nás  ve studiu  spokojená.  Ráda  Vás opět uvidím jak na kosmetice  nebo i pedikůře. :)




Pochvala


Zdenka Mokošová, 2015-02-23 22:24:00

Chcem poďakovať za dnešný nový "look" pani kaderníčke Lenke F.

Je to pekné, vzadu super zostrihané. Som spokojná. Ďakujem! :-)

ZM



Lenka Fialová, 2015-02-28 18:24:00

Děkuji za pochvalu,budu s těšit na další návštěvu.Fialová




Podakovanie:)


Dáša Mášiková, 2015-01-31 15:23:00

Ahojte všetci:) Dakujem moc studiu Soleil,a skvelým kočkám za služby,ktoré som u nich absolvovala:) Ako vždy mám farbu,aku som chcela,manikuru a pedikuru tiež super,tak sa cítim zase lepšie vdaka vašim šikovným rukám,a organizácii šéfovej:))  Želám celému študiu uspech,energiu do práce,a stále nových zákazníkov!   Dáša:)



Lenka Fialová, 2015-02-02 15:28:00

Dáši,děkuji za pochvalu,však jak bude potřeba zas přijd,měj se krásně!!



Marcela Babáková, 2015-02-03 10:31:00

Dáši , děkuji za  pochvalu. Pochvala vždy potěší :). Moc ráda jsem tě  opět vyděla, a doufám že se zas  brzy  uvidíme. Tobě taktéž přeji hodně štěstí a hlavně aby se ti splnila všechna přání které máš  v srdíčku.




ocenění masáže


Jana Kratochvílová, 2014-09-15 18:38:00

Již dvakrát jsem měla možnost poznat hloubku masáže od masérky Katky. Dlouho jsem nebyla u tak vnímavé, znalé odbornice. Všem vřele doporučuji úžasnou masáž, třeba tu dvouhodinovou. Nebude se vám chtít odejít.



masírka Katka, 2014-09-17 17:04:00

Děkuji mnohokráté za pozitivní zpětnou vazbu. Jsem velmi ráda, že jsou moji klienti spokojení s péči, kterou jim poskytuji. Vážím si toho, děkuji. Vaše masérka Katka :-)




Masáž od Kateřiny


Petr Drozen, 2014-09-15 13:41:00

Doporučuji masérku Katku. Zlaté ruce. Hlavně u Katky člověk dostane nějakou nadhodnotu v podobě srdíčkového projevu. Její doteky jdou hloubéji do duše.... Není to jen obyčejné masírování.....Aktivuje všechny svaly a buňky a po masáži od ní je člověk hned uvolněnější nejen fyzicky, ale hlavně psychicky.

 



masérka Katka, 2014-09-17 17:16:00

Děkuji pěkně. Vážím si toho. masérka Katka :-)




Návštěva kosmetiky a prodloužení řas


Hana Tupá, 2014-09-13 07:36:00

V měsíci září, jsem navštívila studio Soleil za účelem ošetření pleti kosmetikou Babor a následného prodloužení, zahuštění řas.

Byla jsem objednaná ke slečně Míle Černé, kterou bych velice ráda, po této zkušenosti doporučila. Slečna je moc šikovná, ochotná, je vidět , že své práci, která ji navíc i baví, rozumí. Ráda poradí, je milá a navíc jsem si pod jejíma příjemnýma rukama skvěle odpočinula.

S výsledkem služeb jsem nadmíru spokojena a určitě to nebyla má poslední návštěva tohoto profesionálního studia,

děkuji celému týmu studia Soleil a těším se na další návštěvu

Hana



Miloslava Černá, 2014-09-18 10:06:00

Děkuji za pochvalu moc si toho vážím :-) 




Stříhání


Aleš Dvořáček, 2014-03-20 20:18:00

Dobrý den,

opravdu jsem vystřídal mnoho podniků, ale jsem moc spokojen s profesionálně odvedenou prací v SOLEILU!  Tato recenze není cílená, ale poděkování za vážně dobrou práci.! Jen tak dál

Díky Aleš



Studio Soleil, 2014-03-26 16:00:00

Dobrý den,děkuji za pochvalu a budu se těšit na Vaši další návštěvu.Lenka Fialová




kosmetika


Eva Malinková, 2014-01-21 17:30:00

Dobrý den ,musím Vám poděkovat za skvělou kosmetiku, kterou jsem u Vás dnes absolvovala. Byla moc příjemná a především masáž bylo něco co jsem ještě jinde nezažila. Plet´se mě po ošetření ultrazvukovou špachtlí opravdu spravila a snad i omládla...Chtěla bych touto cestou poděkovat za profesionální přístup a popřát hodně dalších spokojených zákaznic. Velké DÍKY.


 


Soleil - Martina, 2014-01-23 17:46:00

Vážená paní Malinková,

moc děkujeme za Vaše ocenění a pěkná slova - velmi si toho vážíme smiley

Za tým Soleil stduia Martina



masérka Katka, 2014-09-17 17:21:00

Pěkně děkujeme za vaše milá a ocenivá slova. Máme radost, že jsou naši kleinti spokojeni a rádi se k nám vracejí. masérka Katka :-)




poděkování


Nikola Zapomělová, 2013-09-09 13:48:00

Dobrý den, chtěla bych poděkovat Marcelce Babákové  za její služby. Jsem velice spokojená smiley



Marcela Babáková, 2013-09-10 18:33:00

Dobrý den p. Zapomělová. Děkuji moc za  Vaši pochvalu a poděkování smiley, moc mě potěšila. Budu se i nadále snažit aby jste byla spokojená. Těším se na Vaší další návštěvu a přeji vše dobré. Marcela B.



Jaroslava Grossová, 2013-10-23 12:52:00

Dobrý den, chtěla bych poděkovat příjemné slečně Milušce Černé za prodloužení řasů. Je moc šikovná :-) 

 




Pochvala


Květoslava Mattesová, 2013-07-31 11:13:00

Dobrý den, chtěla bych poděkovat Míše Krškové za kvalitní ošetření na kosmetice, chodím zde často a ráda. Musím říci, že kolektiv ve zdejším studiu je velmi ochotný a příjemný. Děkuji Mattesová.



Míša Kršková, 2013-07-31 17:23:00

Děkuji paní Mattesová, budu se těšit na Vaši další návštěvu.




pochvala


Jana Filová, 2013-06-03 18:46:00

Zdravím do Soleil,

parádní změna stránek. Působí na mě svěže a moc se mi to celé líbí!!

Mějte se holky

Jana



Martina Horáčková - SoLEIL studio, 2013-06-07 23:21:00

Jani děkujeme!




Svatební líčení a účes


V. Dohnalová, 2013-04-15 13:06:00

Dobrý den, kolik prosím stojí ve vašem studiu nalíčení a učesání na svatbu vč. zkoušky před svatbou? Jste ochotny přijet i za zákaznicí domů (okolí Ivančic) nebo by nevěsta musela přijet k vám do studia? Děkuji předem za info. Veronika.



SoLEIL Martina, 2013-04-15 18:45:00

Dobrý den, Vaše svatební příprava může probíhat v našem studiu i u Vás doma.

Ceny jsou přibližně:

  • zkouška svatebního účesu cca 500,- Kč
  • účes nevěsty v den svtaby cca 800,- Kč
  • zkouška líčení cca 180,- Kč
  • líčení nevěsty v den svatby cca 340,- Kč
Zkoušky probíhají vždy ve studiu. Ve svatební den můžete zvolit zda přijedete k nám do studia a služby proběhnou za ceníkové ceny. Pokud by příprava byla u Vás doma k ceně je přičteno 20% + cestovné = 7 Kč za 1 km (cesta je počítána ze SoLEIL studia k Vám a nazpět).

Ceny jsou prosím orientační, vždy je důležité přání nevěsty a od toho se odvíjí náročnost práce. Doporučuji  aby jste se nezávazně zastavila k nám do studia a dle Vašeho přání můžeme sdělit vše přesněji.

Děkujeme za Váš dotaz za tým SoLEIL studia Martina 




Poděkování


Hana M., 2013-01-08 06:41:00

Chtěla bych touto cestou poděkovat a zároveň se podělit o zkušenost. Ivetka s Martinou mi doporučily a umožnily vyzkoušet sérum pro růst řas. Nejprve jsem tomu moc nevěřila, ale vyzkoušela a účinek se opravdu dostavil. Moje řasy byly skoro neviditelné a když jsem si chtěla nalíčit oči, tak to byl problém, po dvou měsíčním používání séra jsou řasy viditelně delší a kvalitnější. Dokonce si toho povšimnul i ten kdo nevěděl, že něco takového používám. Ještě jednou moc děkuji a zdravím do studia všechny skvělé lidi. H.M.



SoLEIL - Martina, 2013-01-24 17:33:00

Moc Vás zdravím paní Mikulová!

Jsem moc ráda, že jste spokojená.  Pro zvědavé smiley jen upřesním, že toto sérum se jmenuje No1 Lash a je možné ho zakoupit v našem studiu.

Více se o něm dozvíte zde 




Poděkování


Veronika Říhová, 2012-09-20 19:57:00

Moc děkuju slečně Ivetce za dnešní super odpoledne! Skvěle poradila s barvou i střihem. Účes měl doma úspěch! :-) 



Iveta Halasová, 2012-09-30 17:16:00

Verunko,jsem ráda,že jste byla spokojená a účes se líbil.Vážně to bylo super,díky :-) a těším se na příští návštěvu.


Jaroslav Kvasnička, 2014-12-23 21:10:00

DEMENTNÍ DIKTÁTOR Č.R. VÁCLAV KLAUS = PREDÁTORSKÝ KANIBAL VÁCLAV KLAUS SADISTICKÝ MASOVÝ VRAH VŠECH OBČANŮ Č.R.SAMI MAJÍ PLATY JAKO ASTRONOMICKÁ HOVADA A MAJÍ CHUDÁČCI MAFIÁNI LIDOŽROUTI VLÁDA Č.R. ZLODĚJI MÁLO A MY OBĚTI OBČANÉ Č.R. CO NÁM ONI Zmrdi S.R.O ZA 26 LET NIC NEDALI JSME JEHO A JEJICH MRZSKÉ ŽRÁDLO.ŽRÁDLO PRO POLITICKÉ SVINĚ A I Z TOHO CHCOU PRASATA PAPALÁŠSKÝ DANĚ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§ 26 LET ZDRAŽOVACÍ ČESKÁ STÁTNÍ GENOCIDA A TORTURA KRYSY SMRADLAVCE PRAŠIVCE KRETÉNA Č.R. VÁCLAVA KLAUSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§ POLICIE NA HOVNO.MUSÍ Z JEHO ROZKAZU ČEKAT AŽ SE NÁM NĚCO STANE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§ To se mi líbí · Před 51 minutami VŠECHNY NÁS OKRADOU A POZABÍJÍ! :( Více zde: http://diskuse-ivancice-a-o-vsem.webnode.cz/ Děkuji Ivetce Klusákové :)



poděkování


David Viskup, 2012-07-28 13:47:00

Dobrý den.Z pátečního dnu,jsem neočekaval že bude možnost se ostříhat a byl jsem mile překvapen:)Až na to,že jsme na něco zapoměly.Slečna Ivetka bude vědět.



Halasová Iveta, 2012-08-04 10:14:00

Zdravím :-),sem ráda,že jste byl mile překvapen,ale na co jsme zapoměly si opravdu nevzpomínám asi vzhledem k té vážné debatě o práci a našem věku :-D takže příště to můžeme/musíme napravit,budu se těšit:-)...a kdyby cokoliv,potřeba se objednat nebo něco tak můžete klidně přímo u mě na mailu : halasova.iveta@soleil.cz :-)




poděkování


Diana Křenková, 2012-06-20 11:51:00

Dobrý den,

touto cestou bych chtěla poděkovat slečně Ivetě,je moc šikovná:-).Doporučila mi střih i barvu a jsem velice spokojená.

Mnohokrát děkuji a doporučuji:-)

P.S. těším se na další navštěvu



Halasová Iveta, 2012-06-26 12:26:00

Mockrát děkujeme...moc si toho vážím :-) a budu se těšit na Vaši příští návštěvu :-)




Zruseni objednavky


Pavla Oborska, 2012-06-06 01:25:00

Dobry den,

omlouvam se ale musim z vaznych rodinnych duvodu zrusit svou objednavku.

Dekuji za pochopeni.



SoLEIL - Martina, 2012-06-07 14:09:00

Dobrý den paní Oborska, moc prosíme Vás i ostatní zákazníky o rušení objednávek telefonicky nebo sms na telefonní číslo do naší recepce. Knihu návštěv na našem webu popřípadě e-mailovou schránku někdy nestíháme sledovat - děkujeme za  pochopení.




Poděkování


Martina Terasová, 2012-05-18 07:51:00

Dobrý den,

   ráda bych i touto cestou poděkovala a pochválila kadeřnici Veroniku. Dobře poradí a je velice šikovná. Jsem moc spokojená, doporučuji a děkuji! Zdraví Martina




poděkování


Gábina Kýčková, 2012-05-13 14:59:00

Dobrý den,

musím moc pochválit slečnu Elišku.Je ve studiu nová,je mladinká,ale nehty dělá nádherné.Velice milá,příjemná,jemná a konečný výsledek je na 200%.Moc doporučuji.

                                                  S pozdravem Gábina Kýčková



Eliška Stuchlíková, 2012-05-15 13:00:00

Paní Kýčková, jsem moc ráda, že se Vám moje práce líbí. Doufám, že se v budoucnu ještě uvidíme, budu se moc těšit.

Hezký den Eliška Stuchlíková




Zpráva


Dobroslava Tůmová, 2012-05-05 07:10:00

Zdravím Ivetku a sděluji, že objednávka na 11.5.2012 v pátek je napsaná na mě, ale přijde Gábina. Nějak jsem se nedostala na jeí registr, tak jsme napsala objednávku na sebe. Přeji krásné dny, já si jedu užívat do Vysokých Tater.

Všechny moc zdravímsmileywink




Zrušení objednání na masáž


Tereza Krejčí, 2012-04-18 16:15:00

Dobrý den, velice se omlouvám, ale potřeboval bych zrušit objednání na masáž k p. Dáši ve čtvrtek      19. 4.2012 na 10:30.  Jsem nemocná.  Moc děkuji za zrušení. :)



SoLEIL - Martina, 2012-04-21 08:04:00

Dobrý den paní Krejčí, moc prosíme Vás i ostatní zákazníky o rušení objednávek telefonicky nebo sms na telefonní číslo do naší recepce. Knihu návštěv na našem webu popřípadě e-mailovou schránku někdy nestíháme sledovat - děkujeme za  pochopení.




Permanentní řasy


Magda Blaschová, 2012-04-16 21:47:00

Dnes jsem byla poprvé na aplikaci perm. řas ve studiu Soleil a musím říct,že jsem si krásně odpočinula pod příjemnou hebkou dekou,u relaxační hudby a přirozený výsledek z šikovných rukou slečny kosmetičky stál opravdu za to. Řasy působí naprosto přirozeně a narozdíl od mých předešlých zkušeností je ani necítím jako "něco navíc"...mnohokrát děkuji! Těším se na příští relax u vás!



Katka Kalábová, 2012-04-17 10:38:00

Dobrý den paní Blaschová,jsem velmi ráda že jste se u nás cítila dobře a že jste s řasami spokojená.Už teď se těším na Vaši další návštěvu a děkuji za pochvalu.

Katka




sl. Kašpárková


Lucie Fialová, 2012-04-11 12:53:00

Dobrý den,

chtěla jsem se objednat do kadeřnictví ke slečně Kašpárkové. Jsem s ní moc spokojená, ale místo ní mi v nabídce vyskočily jiné dvě kadeřnice. Slečna Kašpárková už u Vás nepracuje? Zelená políčka na objednání se mi nenabízí u žádné ze tří kadeřnic.

Děkuji za odpověď

Fialová



SoLEIL - Martina, 2012-04-12 09:28:00

Dobrý den slečno Fialová, Lucka Kašpárková u nás již bohužel nepracuje. Kadeřnice  Iveta a Veronika jsou u nás nové, jsou to velmi šikovná a talentovaná děvčata - mohu jen doporučit.

Budeme rádi, když se rozhodnete vyzkoušet jejich služby.

Zelená políčka u Ivety i Veroniky budou zobrazena každým dnem - sestavujeme nyní jejich časový rozvrh. Jsou však nyní k dispozici každý den dle času který si sama zvolíte - poprosím jen o telefonickou domluvu na naší recepci.

Děkujeme

SolEIL - Martina



SoLEIL - Martina, 2012-04-12 12:06:00

Online objednávky kadeřnic Ivety a Veroniky jsou již v provozu.

Děkujeme

SoLeil - Martina




zrušení objednávky


Cafourková Eva, 2012-03-26 14:59:00

Dobrý den,prosím o zrušení objednávky na 11.4. na 9 hod.špatně sem si vypočítala směny.už sem přeobjednaná.Děkuji Cafourkova Eva



SoLEIL - Martina, 2012-03-26 20:42:00

Dobrý den paní Cafourková, Vaše objednávka je zrušena.




Znovu na masáž


Veronika Veith, 2012-03-15 07:50:00

Včera jsem po 5ti týdnech po porodu vyrazila opět za Dáškou na masáž a byla to po 5ti týdnech půlhodinka jenom pro mě! Nádhera! Ty zlaté ručičky Dášky mi prostě chyběly a už se neůžu dočkat další návštěvy!

A jak bude moje mimčo větší, určitě vyzkoušíme i masáže pro miminka a pak zde doporučím dalším maminkám, stejně jako před tím těhotenské masáže.

 

Všem do Soleil - děkuji za bezva služby a jen tak dál!

Vaše spokojená zákaznice a novopečená maminka



Dáša Mášiková, 2012-03-18 13:54:00

Milá p.VEITH,dakujem velmi pekne za Váš príspevok,ktorý bude určite inšpirovat dalšie maminky,a ich ratolesti:) Budem sa snažit,aby ste boli nadalej spokojná,a užila ste si na masáži tak potrebné chvíle oddychu, a a trebárs v buducnosti aj Vaše dieta:)) teším sa na dalšie stretnutie!:) Dáša




Blahopřání


Jana Filová, 2012-02-28 21:55:00

Jůůů Terezko to tak rychle uteklo, že to ani není možné. Přeji, aby jste byli zdraví a plní elánu. Držte se!!!

Jana




Zrušení objednávky


Kateřina Kundrátová, 2012-02-28 12:34:00

Dobrý den,

omlouvám se, ale musím zrušit objednaný termín na medicinální pedikůru v pátek 2.2.2012 v 10.30 hod. Už jsem se přeobjednala na jiný termín.

Děkuji. S pozdravem

Kateřina Kundrátová



SoLEIL - Martina, 2012-02-28 14:26:00

Dobrý den paní Kundrátová, asi došlo k malému překlepu a myslela jste 2.3. 2012? Pokud ano, Váš termín jsem zrušila.

Děkujeme SoLEIL - Martina



Kateřina Kundrátová, 2012-02-29 14:17:00

Ano, děkuji, byl to překlep, omlouvám se




Přístrojové čištění pleti ultrazvukem SINEKRON S


zbynek petrasek, 2012-02-24 09:25:00

Dobry den chtel bych se zeptat kolik stojí zakladní čistení ultrazvukem ? Děkuji za odpověd...



SoLEIL - Martina, 2012-02-25 18:27:00

Dobrý den, služba - Základní čištění pleti ultrazvukem SINEKRON S (doba ošetření v jedné návštěvě - 40 min.) je za cenu 320,- Kč.

SoLEIL Martina




Zrušení objednávky kvůli nemoci


Pavla Oborská, 2012-02-12 21:01:00

Dobrý den, chtěla bych poprosit o zrušení objednávky na úterý 14.2.2012 kvůli nemoci, děkuji.



Dana Hošková, 2012-02-13 12:58:00

Dobrý den paní Oborská. objednávku jsem zrušila a přejeme Vám brzké uzdravení.

Hošková Dana Soleil

 




kadeřnice


Andrea Pechová, 2012-02-07 18:32:00

Děkuji oběma kadeřnicím za dnešní výkon, za pevné nervy s Esterkou.. jen nevím, čím se příště vymluvím... aby tam se mnou nechtěla chodit... protože dneska se jí tam moc líbilo ;-) ... Esterka obzvlášť děkuje "tetě Lucce" ... a těší se, že si příště zahrají na schovku ;-)) ....   Doporučuji všem maminkám.... v kadeřnictví zvládnou dětičky bravurně ;-)



Lucka Kašpárková, 2012-02-09 19:49:00

Dobrý den pí. Pechová smiley

Jsme rády, že jste spokojená. Esterku zdravím a slibuji, že schovka určitě bude a proto ji musíte vzít příště znova sebou smiley




PODĚKOVÁNÍ.


Marcela Kadlecová, 2012-01-22 22:58:00

 Chtěla bych touto cestou poděkovat Ivetce,za perfektní práci. všem doporučuji SoLEIL.

 Ivetko mnoho spokojených zákazníků,já k nim samozřejmě patřím. Zdraví a těší se na další

 návštěvu u Vás Marcela Kadlecová.yessmiley



Hošková Iveta, 2012-01-26 11:51:00

Dobrý den Marcelko,

děkuji Vám za vaši přízeň. Jsem ráda že jste u nás spokojená  a budeme
 se i nadále snažit být pro Vás ti nejlepší.  Těším se  na další příjemné
chvilky strávené s vámi.
Přeji pěkný den Iveta
 




Změna objednávky


Dobroslava Tůmová, 2012-01-22 20:11:00

Dobrý den, Ivetko,

prosím zrušte si moji objednávku v pátek 27.1. 2O12. Přeobjednala jsem se na úterý 24.1.2012 ve 14:30 hod.

Děkuji a všechny srdečně zdravím.

Dobroslava Tůmovásmiley



SoLEIL - Martina, 2012-01-23 10:39:00

Dobrý den paní Tůmová, Vaše původní objednávka z 27.1. je zrušena. Těšíme se na Vás. Martina Horáčková




Přání


Mikulová Hana, 2011-12-21 09:20:00

Zdravím celé Studio Soleil a děkuji za přání do nového roku.

Chtěla bych též poděkovat za Vaši péči, popřát všem všechno nej nej a hlavně hodně zdraví a spokojených zákazníků v dalším roce. Navíc ještě Terezce zdravé a čiperné děťátko. Ivetě a Martině pevné nervy, Dáše pohodu a lásku.

S pozdravem M.H.

 

 



Iveta - Soleil, 2012-01-13 09:58:00

 Dobrý den paní Mikulová,

se zpožděním Vám děkuji za Vaše přání a Vaši podporu v novém roce. Všichni se máme skvěle a velmi se těšíme až vás zase uvidíme :-).

Ps:,,A naše malá Káťa se nám už také vrací .......




KADEŘNICTVÍ


TEREZA POKORNÁ, 2011-12-13 12:23:00

Jsem velice spokojena s kadeřnickými službami, kadeřnice příjemné a poradí...Jen tak dál a všem SOLEIL  jen doporučeji



zuzka Odutová, 2011-12-27 18:21:00

která metoda je potom levnější ? chodí se na posun jak u ring tak u kertinu...který vyjde způsob levněji?



Lucie Kašpárková, 2012-01-13 21:49:00

Dobrý den,co se týče posunování,tak u ringu i u keratinu se chodí na posun.Keratinem přidělané vlasy vydrží o nějaké 2-3 týdny dýl a co se týče finanční stránky,tak posunutí u ringu vyjde o nějakých 10kč za pramen míň.

Děkujeme za pochvalu a jsme rádi,že jste spokojená :D

Zdraví kadeř.Lucka :D




PRODLOUŽENÍ VLASŮ


zuzana petrovská, 2011-12-07 15:42:00

DOBRÝ DEN,

JAK ČASTO SE CHODÍ NA POSUV A JE TO NUTNÉ? NEBO STAČÍ VLÁSKY PŘIDĚLAT A NECHAT BÝT? KOLIK PAK STOJÍ POSUN? A ÚPRAVA?



Mirka Dobrovolná, 2011-12-08 20:20:00

Vlásky se musí během dvou až tří měsíců dotáhnout.Dotažení stojí 35Kč za pramen.

Na webu jsou již  nově všechny potřebné informace .

webová prezentace SoLEIL - prodlužování a zhušťování vlasů

ceník



zuuana petrovská, 2012-01-08 07:42:00

Dobrý den,

takže jsem si vše pozjištovala a mám ještě jeden dotaz.

U keratinu se vlasy tedy zkracují protože se musí stříhat, ale u ring se jen posunou bez odstřihnutí...ano?

Tím pádem vlastně je máte jakoby na pořád, ale u keratinu vlastně se postupně ostříhají podle posouvání...

 



Lucie Kašpárková, 2012-01-13 21:59:00

Dobrý večer p.Petrovská

Správně,když se keratin přebondovává,tak se pramínek trošku zastřihne,ale není to nějak velký kus pramínku a u ringu Vám zůstane pramínek stejně dlouhý.Vlasy na ring jsou potřeba taky jednou za čas poupravit,ale jelikož si to dělám sama,tak opravím jen ten roztřepený bond a nic nestříhám.




Prodlužování vlasů


Daniela Badinová, 2011-11-05 18:08:00

dobrý den, zajímalo by mě, zda neuvažujete i o prodlužování vlasů. Děkuji za info



SoLEIL - Martina, 2011-11-07 10:41:00

Dobrý den paní Badinová, prodlužování vlasů v našem studiu již provádíme a to oběma dostupnými metodami - metodou ringů i metodou keratinu. Tímto se velmi omlouvám, že nemáme v tomto směru aktualizované informace na našem webu. Pokud by Vás zajímali bližší informace - podrobnosti o technologii metod, ceny apod. prosím napište rádi vše zodpovíme.

Děkujeme za Váš dotaz

Martina Horáčková SoLEIL studio



zuzana petrovská, 2011-11-23 06:21:00

prosím vás a jaké ceny ...a za kolik asi vychází celá chlava? děkuji



SoLEIL - Mirka Dobrovolná, 2011-11-25 06:56:00

Dobrý den,

prodlužování se počítá od pamene.Cena za pramen vlasů je podle jeho délky .Čím hustší a o co více se prodlužuje tím je cena vyšší a naopak .

pro příklad: Pramen 35cm stojí 75Kč  na celou hlavu jich je potřeba asi 70 .Takže v tomto případě to výjde na 5250 Kč.

S pozdavem kadeřnice Mirka



Daniela Badinová, 2011-11-30 18:19:00

Dobry večer, ty ceny jsou uvedeny za evropske vlasy a metodou keratin?


SoLEIL - Martina, 2011-12-01 13:33:00

Dobrý den,

ano ceny jsou uvedené za pravé evropské vlasy.

Při prodlužování používáme obě dostupné metody - keratin nebo ring. Ceny jsou stejné. Je jen na Vás jakou metodu zvolíte.

Aplikaci keratinem provádí kadeřnice Mirka Dobrovolná a aplikaci ringy provádí kadeřnice Lucka Kašpárková.

SoLEIL - Martina Horáčková

 



zuzana petrovská, 2011-12-03 11:42:00

Prosím vás a která metoda je lepší? metoda keratinem se nemusí chodit upravovat, ale odrustá? že ano?



Lucie Kašpárková, 2011-12-04 21:25:00

Dobrý den pí.Petrovská

Co se týče odrůstání,tak vlasy odrůstají u obou dvou metod stejně,ovšem jestli máte spíše jemnější vlasy,tak by pro Vás byla metoda keratin lepší.Ovšem kdyby jste trvala na na metodě ring,tak se může stát,že vám ty ringy budou klozat dolů.Dá se to samozřejmě vdycky přidělat zpět,ale byla by jste ve studiu častěji.Pokud máte ještě víc věcí co se týče informací o prodloužení vlasů,tak se klidně zastavte za námi ve studiu,my Vám rády k tomu řekneme víc,pěkný zbytek dne.

kadeřnice Lucka :D



Daniela Badinová, 2011-12-06 10:40:00

Dobrý den, pokud jsem si nechala vlasy nasadit jinde a spokojena tam nejsem, je možné jít na další posunutí k vám? A kdyz vlasy nasazujete, dobarvujete je hned, či se musím zvlášť objednat na barvu? Dekuji za info a trpělivost


Mirka Dobrovolná, 2011-12-06 15:56:00

Dobrý den,vlásky si můžete u nás nechat dotáhnout na barvu je nutné jít před nebo po ,ale vždy tam musí být odstup aspoň dvou dnů.smiley




masáž


Vlaďka Frantová, 2011-10-21 18:27:00

Vřele všem doporučuji vyzkoušet čokoládovou masážsmiley,je to něco neskutečného,zvláště v těchto podzimních dnechsmiley....moc děkuji...



Dáša Mášiková, 2011-10-22 19:49:00

Dakujeme za doporučenie,p.Frantová,teší ma,že ste si čoko.-masáž užila-dufam,že si prídete niekedy zrelaxovat telíčko:)))




Poděkování


Jitka Boháčová, 2011-09-19 13:07:00

Dobrý den,

poprvé jsem vyzkoušela služby studia SoLEIL, konkrétně kadeřnictví a kosmetiku. Jednalo se o společenský účes a líčení. Slečna Lucie i Katka byly moc fajn, pracovaly profesionálně, rychle a s úsměvem, za což jim děkuji. Byla jsem moc spokojená. Poděkování patří také majitelce, která mi vyšla vstříc s termínem.

Přeji všem ve studiu hodně úspěchů a další spokojené klienty.

                         Jitka

 

 



Iveta - Soleil, 2011-09-28 05:07:00

Dobrý den paní Boháčová,

jsem velmi ráda, že jste  u nás byla spokojená. Lucka i Káťa jsou  moc fajn a svou práci odvádí na výbornou. Těší mě, že to tak cítíte i Vy :-)

                                                 Přejeme Vám pěkný den   Iveta Soleil




fotky


Vlaďka Frantová, 2011-09-14 22:09:00

Dnes jsem viděla přenádherné fotky kamarádky Zdenky,něco tak krásného jsem dlouuuho neviděla smiley,opravdu jste,holky,ŠIKULKYcheeky. Hned jsem listovala ve vaší fotogalerii-balzám na duši.



SoLEIL - Martina, 2011-09-15 19:37:00

Děkujeme, jsme rádi, že Vás oslovily fotografie, které nejlépe vystihují naši hlavní myšlenku studia a tou je nabídnout  komplexní služby a krásu - vše pod jednou střechou SoLEIL studia. Každá fotografie má svůj příběh nad kterým pracoval celý náš tým dlouho před tím než se realizovala fotoakce. Ještě jednou velké díky a „držte nám palce“ při  nejbližších dalších fotoakcích – Extravagant foto den a Listopadové kalendáře pro rok 2012.




Masáže pro těhulky


Veronika Veith, 2011-08-26 15:35:00

Dobrý den do Soleil,

 

po té, co jsem včera poprvé vyzkoušela, doporučuji dalším...

Včera jsme s paní masérkou poprvé zkusily masáž i přes to, že už mi roste bříško a v něm malinkej drobeček a teď už vím, že všechno proběhlo dobře, cítím se báječně i druhý den a určitě se zase na masáž objednám.

A vzkaz pro další těhulky - hurá do Soleil.

Vzkaz paní Ivetce - určitě můžete prezentovat na webu - masáže i pro těhulky.

Takže díky a brzy nashle.



Iveta - Soleil, 2011-08-27 03:14:00

Děkujeme paní Weith, 

určitě okamžitě doplníme texty a informace na našem webu. Těší mě, že se k nám i nadále vracíte a stále objevujete nové služby  i ve vašem požehnaném stavu.  :-)

Přeji pěkný víkend

Iveta



Dáša Mášiková, 2011-08-28 11:48:00

Milá pani Veith,velmi ma teší,že sa cítite super po masážke:)vyberiem krásnu relaxačnu hudbu,aby ste si u nás oddýchli,a dietatko bolo pokojne,a tiež relaxovalo:))rada Vás zase skoro uvidím,dakujem aj ja za milý príspevok.maserka Dáša:))




Pozdrav


Dobroslava Tůmová, 2011-08-09 07:30:00

Zdravím všechny "holky" ve studiu Soleil. Konečně jsem po dlouhé době dala do pořádku zapomenuté heslowink Pozítří jsem u Vás. Už se těším. Mám Vám něco upéct? Třeba bábovku, nebo ovocný koláč? Přečetla jsem si příspěvky v knize a moc Vám přeji ta slova uznání. Zatím Vás všechny moc a moc zdravím a přeji  krásný den.

DT



Iveta - Soleil, 2011-08-11 05:43:00

Dobrý den, paní Tůmová,

 velice mě pobavil váš příspěvek do naší knihy návštěv. Pokud máte chuť a přijdete  na snídani, tak nějakou výbornou buchtu upečte. My vám  k tomu na oplátku  uvaříme dobrou kávu. Vážíme si rovněž vaší přízně.

S pozdravem Iveta - Soleil

 




Modeláž u Paní Ivetky


Ilona Figerová, 2011-06-27 11:27:00

Dobrý den, Paní Ivetko jsem  vaše nová zákaznice byla jsem u vás poprvé a jsem moc  spokojená. začíná 5týden co jsem byla u vás a nehty vypadají pořád pěkně až na to že už jsou dost odrostlé,tak jsem se chtěla objednat na pátek   dívala jsem se že máte volno v 9hod.Stavím se osobně.budu se moc těšit hezký den přeje Figerová



Iveta - Soleil, 2011-07-09 21:39:00

Dobrý den Paní Figerová,

děkuji za váš příspěvek a velice se těším na vaši další návštěvu. Jsem  ráda , že jste s nehtíkama spokojená a 5 týdnů je opravdu  dobrý výsledek:-). Běžně se  chodí na doplnění po 3 až 4 týdnech, takže jste velice šikovná .

Přeji pěkný víkend Hošková Iveta




Blahopřání


Jana Filová, 2011-06-07 07:30:00

Dobrý den-hezký den do Soleil,

chci popřát Ivetce k dnešnímu svátku. Hodně zdraví a štěstí a spoustu dobrý lidí v úžasném kosmetickém sálónu :-)

Jana



Iveta - Soleil, 2011-06-09 05:47:00

Jani, moc děkuji za přáníčko a už se moc těším na naši další společnou fotící akci .Přeji pěkný den

Iveta




VELKÉ PODĚKOVÁNÍ A POCHVALA:))))


Alžběta Koháriková, 2011-05-28 17:06:00

Před rokem a půl jsem se odstěhovala z Ivančic do Olomouce,tak jsem byla nucena si najít nové studio.Tady v Olomouci,no musím říct,že jsem nehorázně naštvaná a znechucená s toho,co jsem tady za ten rok a půl vystřídala studií a ani jedno nebylo takové jako SOLEIL-IVANČICE. Nehorázné ceny za nechty 750-800kč a za doplňovaní 650kč.NO A KVALITA? TAK O TOM RADĚJI POMLČÍM. PO TÝDNU MI NECHTY  OPADÁVALY! TAK DRAHÉ NECHTY JSEM NEMĚLA ANI V PRAZE!!!! JSEM ZNECHUCENÁ,TAK  VELKÉ MĚSTO JAKO JE OLOMOUC A NEMAJÍ KVALITNÍ SLUŽBY. MĚLI BY SI VZÍT PŘÍKLAD ZE STUDIA SOLEIL-IVANČICE. KVALITNÍ SLUŽBY,PŘÍJEMNÝ PERSONÁL.NECHTAŘKY:) TEREZKA A IVETKA JSOU TO ZLATÍČKA A MAJÍ ZLATÉ RUČIČKY, A VÍM CO ŘÍKÁM PROTOŽE MÁM TO S ČÍM POROVNÁVAT!!!! Tak jsem se rozhodla že i když to mám do Ivančic asi 100 kilometrů,budu jezdit raději tam, byla jsem tam V PÁTEK A KONEČNĚ PO ROCE A PŮL MÁM NECHTY JAK MAJÍ BÝT:)),ALE SAMOZŘEJMĚ JSEM SPOKOJENÁ I S OSTATNÍM PERSONÁLEM A SLUŽBAMI,opravdu,Olomouc vám může závidět,že máte studio SOLEIL. UŽ se teším na příští návštevu, přeji všem hezký víkend:).



Iveta - Soleil, 2011-05-30 03:55:00

Vážená paní Koháriková,

velice dobře si pamatuji den, kdy jste naše studio navšívila poprvé. Je to už pár let. Jsem moc ráda, že  jste si k nám opět našla cestu i  za cenu  přes tuto vzdálenost.

Budeme se těšit na každou vaši návštěvu, protože  vaše pozitivní nálada je velikým přínosem pro naše studio a jeho team.

Přeji pěkný den a hodně pracovních  úspěchů

Iveta - Soleil

 




zesvětlení skvrnek


Tereza Zezulová, 2011-05-12 14:01:00

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda White Effect (vybělování pigmentových skvrn) je tako vhodný na zesvětlení skvrn po akné, děkuji



SoLEIL - Martina, 2011-05-14 13:03:00

Dobrý den, nemohu jednoznačně odpovědět aniž bychom Vaši pleť viděli. Je otázkou jestli jsou to opravdu pigmentové skvrny, po akné bych spíše myslela, že se bude jednat o nerovnost pokožky s jizvičkami, které mají samozřejmě odlišnou barvu od okolní pleti - po té bych spíše doporučila kúru za pomocí Babor Derma Refiner.




Nehty od katky Vlašínové


Marcela H., 2011-04-09 20:47:00

Dobrý den chci napsat  pochvalu sl.Katce Vlašínové,je nová, takže jsem u ní byla poprvé a byla jsem moc spokojená. Krásně nazdobené nehtíky.
Přeji hezký den Markéta H.



Kateřina Vlašínová, 2011-05-10 19:50:00

Děkuju vám moc za pochvalu:-) Moc si toho vážím!! Mějte se krásně a budu se těšit na další návštěvu s pozdravem Kačenka:-))




pedikůra u Marcelky


Eva Haičmanová, 2011-03-30 18:35:00

Dnes jsem byla na pedikúře u paní Marcelky, jsem moc spokojená s výsledkem a navíc jsme si příjemně popovídaly. Děkuji :o)



Marcela Babáková, 2011-03-31 22:02:00

Děkuji mockrát za pochvalu sl. Evičko, moc mě potěšila... Jsem ráda že jste spokojená s pedikúrou a budu se moc  těšit až nás opět navštívíte . Moc pěkně se mi s vámi taktéž povídalo.  Jste moc příjemná a dodáváte kladnou  energii. Moc Vám přeji v následujícíchn 4 měsících hodně štěstí ,slunných dní a jenom  příjemné lidi kolem sebe jako jste vy sama :0)  




Chvála panu Schauerovi


Jana Filová, 2011-03-29 07:12:00

Dobrý den,

ráda bych poděkovala panu Schauerovi za skvělou práci na webu a celkově se mi tady moc líbí!



Administrátor - Pavel Schauer, 2011-03-30 09:50:00

Děkuji za pochvalu smiley. Tento web má dva tvůrce, jeden co to programuje a vyrábí grafiku, to jsem já a jeden co se stará o obsah, to je Martina Horáčková. Takže na sebe beru jen půl pochvaly.

Já se řídím krédem, že by to mohlo být vždy lepší. Neuspokojit se nad dosaženým stavem. Trošku by mohli "přidat" garanti jednotlivých oddělení.



SoLEIL - Martina, 2011-03-30 18:27:00

Děkuji za druhou polovinu pochvaly smiley....co dodat.......snad jen - s dobrým týmem se dobře pracuje smiley.




Díky..


Renata Štěpánková, 2011-03-09 17:34:00

Dnes jsem poprvé navštívila SoLEIL a musím poděkovat za úžasnou péči a zážitky.Ráda se budu vracet a to nejen na skvělou suchou pedikúru a pro nové nehty, ale hlavně i pro dobrou náladu, která k tomu byla navíc...yes



Iveta - Soleil, 2011-03-10 17:12:00

 Dobrý den paní Štěpánková,

jsem moc ráda že jste u nás prožila příjemné chvilky. Budeme  se těšit na vaši další návštěvu a váš příjemný úsměv. Přeji vám pěkný den Iveta :-)




Pochvala


Květoslava Mattesová, 2011-02-23 17:37:00

Dobrý den, již od vzniku tohoto studia navštěvuji zdejší  kosmetiku. Vystřídalo se zde několik kosmetiček, ale musím říci, že jsem se všemi byla spokojená. Nynější kosmetička slečna Katka je mi velmi sympatická a šikovná, vždy vychází vstříc mým požadavkům. Dále bych chtěla  pochválit touto cestou i vedoucí Ivetu, která je velmi milá a příjemná ke svým zákazníkům a je neustále ve střehu uspokojit všechny své klienty. Jen tak dále. Vždy se těším na další objednávku k Vám.



SoLEIL - Martina, 2011-02-27 14:05:00

Dobrý den paní Mattesová, děkujeme za pochvalu které si velmi vážíme. I my se těšíme na Vaši příští návštěvu. Brzy nashledanou.....smiley




Spokojenost


Denisa Porubová, 2011-02-23 12:54:00

Dostala jsem za úkol od mé mamky pochválit kadeřnici Lucku že je moc šikovná a mamka byla hodně spokojená. No a Terzko Vás taky člověk musí chválit, ještě jsem skoro nikde s novýma nehtíkama nebyla a už sklízí úspěch, paní u nás v obchodě se ptá kde dělají tak krásný nehty. Tak Vám dělám po Židlochovicích a nejen u nás reklamu.Kdybych mohla tak si u Vás udělám celodenní relax,protože se u Vás cítím jako zákaznice jako bych byla doma a je u Vás strašně příjemná atmosféra a příjemný a strašně milý personál. Moji mamku jsemk Vám dnes vzala poprvé a už se mě ptala kdy jdu příště že musí jít se mnou na nějakou službu.



kadeřnice Lucka, 2011-02-24 11:51:00

Dobrý den,jsem moc ráda že je Vaše maminka spokojená,je to moc milá paní a jsem ráda že přišla a budu ráda když ještě přijde,skvěle jsme si povykládaly,moc ji zdravím a ještě jednou děkuji. Lucka.



Iveta - Soleil, 2011-02-28 14:54:00

Dobrý den slečno Porubová, velice mne těší vaše řádky.  

Musím podotknout, že i já jsem  velmi spokojená protože  se nám konečně podařilo dát dohromady schopný, profesionální , kadeřnický  tým, který nám ve studiu doposud chyběl :-).

Budeme se těšit na vaší další návštěvu Iveta - Soleil

 




Pozdrav


Dobroslava Tůmová, 2011-02-12 20:09:00

Jenom bych ráda pozdravila všechna děvčatave studiu. Už se na Vás moc těším, přijdu za Vámi 23.2.2011.

Vaše spokojená klientka Dobroslava Tůmovásmiley



Iveta - Soleil, 2011-02-15 06:58:00

Dobrý den paní Tůmová, už se moc těšíme na váš smích  a vaši příjemnou společnost :-)

Iveta Soleil




Služby které fungují


Libor Kapla, 2011-02-08 23:10:00

Musím poděkovat za služby které fungují i na zavolání a okamžitého splnění prání zákazníka který má málo času a vždy je mu vyhověno díky Libor Kapla



SoLEIL Martina Horáčková, 2011-02-10 17:43:00

Dobrý den pane Kapla smiley, děkujeme za Váš příspěvek.....když to jen trošku jde rádi vyhovíme.




nehtíky


Vladimíra Frantová, 2011-02-06 15:34:00

Moc děkuji za úpravu nehtů a za jejich vkusně zvolenou barvu,která ladila s večerními plesovými šaty smiley.



Iveta - Soleil, 2011-02-07 08:02:00

Vladi, tak to jsem ráda, že  jsi spokojená. Určitě jsi byla  na plese nejdokonalejší wink. Těšíme se na tvojí další veselou návštěvu ¨.




Pozdrav


Hana Mikulová, 2011-02-01 08:15:00

Zdravím studio Soleil a všechny jeho přátele v novém roce,

chtěla bych pochválit děvčata za nové nápady a služby. Jejich líčení, česání a v neposlední řadě úprava nehtů jsou dokonalé. Dokonce se postarali i o to abych si jejich dokonalou práci odnesla zvěčněnou na fotografiích. Nesmím ale při své chvále zapomenout na Dašu masérku, protože ta se zase dokonale stará o moje bolavé tělo a nemá to se mnou lehké. Již mnoho let odcházím ze studia spokojená a příjemně naladěná, pomáhají mi i po psychické stránce překonávat těžké chvíle v mém životě a za to jim nepřestanu děkovat a být vděčná.

Přeji hodně spokojených zákazníků a doporučuji všem ať studio Soleil vyzkouší, já sama se už těším na další návštěvu.

Hana Mikulová



SoLEIL - Iveta Hošková, 2011-02-01 19:45:00

Vážená paní Mikulová,

 

co na tak pěkná slova říct ?.. ….Snad jen - jsem Vám vděčná za každou Vaši návštěvu, velmi rády se o Vás budeme starat dalších xxx let, s Vaší osobou k nám vždy přijde kousek sluníčka, které je i v SoLEIL potřeba smiley.  A moc si přeji, aby těch Vašich těžkých chvil bylo čím dál méně. Jsme tu pro Vás -  náš tým – já (Iveta) , Dášenka a naše sympatické kadeřnice Lucka a Mirka



Dáša Mášiková, 2011-02-02 22:42:00

Milá p.MIKULOVÁ,dakujem Vám za Vašu pravidelnu návštevu masáží,mám velku radost,ked sa cítite fajn,a možete zabudnut na chvílku na každodenne starosti a stres:))




Dášenka


Radim Procházka, 2011-01-27 17:50:00

Chci poděkovat šikovné masérce Dášence Mašíkové za její úžasné masáže kreré mi vždy velmi pomohou.Zlaté ručičky,příjemná atmosféra a v neposlední řadě dobrý výběr hudby podtrhující mou naprostou spokojenost s časem stráveným na jejím masérském stole.

Jen tak dál....smiley



Dáša Mášikvá, 2011-01-29 00:41:00

Vážený p.Procházka,velmi pekne dakujem za Vaše mile a povzbudivé slová:)dakujem za Vašu doveru,verím,že si nájdete aj v buducnosti chvilku na relax v našom študiu,a budete sa cítit fajn:)




dotaz


Alexandra Burgetová, 2011-01-26 17:46:00

Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli by šel u Vás vyřídit dárkový poukaz. Předem děkuji Burgetová



SoLEIL Martina Horáčková, 2011-01-27 13:09:00

Dobrý den paní Burgetová, zakoupení Dárkového poukazu je samozřejmě možné a to na jakoukoli službu v našem studiu nebo na libovolnou částku kterou si budete přát. Obdarovaný si po té zvolí sám dle vlastního výběru. Zakoupení poukazu je možné kdykoili v otevírací době na recepci Studia SoLEIL.




Masáže-sl.Mašiková


Kamila Procházková, 2011-01-25 16:39:00

Chci poděkovat nejlepší masérce,kterou jsem za celý život potkala sk.Mašikové.Mám jen ty nejlepší zkušenosti s jejíma ,,zlatýma rukama".Mám velký problém se zády a díky ní se mi velice ulevilo a každá návštěva pro mě znamená neskutečně příjemný zážitek a vždy mi pomůže.Její profesionalita je nejlepší s jakou jsem se kdy setkala a za to jí velice děkuji.Kdyby měl každý takový přístup jako sl.Mašiková tak by bylo na světě hned lépe.Každá masáž mě ihned postaví na nohy a v atmosféře důvěry pohladí i po duši.Doporučila jsem její služby i manželovi a mé rodině a přátelům.Všichni jsou velice spokojeni a rádi se vrací.Všem vřele doporučuji návštěvu masáží u sl.Mašikové.Ještě jednou jí děkuji a přeji hodně spokojených klientů.Procházková



dáša mášiková, 2011-01-27 00:12:00

Milá p.Procházková,dakujem Vám za krásny príspevok,ktorý ma samozrejme velmi potešil:)dufam,že budete nadalej spokojná,ako Vy.tak i vaši milí priatelia a známi:))a užijete si na masáži len príjemne chvíle:) teším sa na Vašu návštevu:)



Soňa Dvořáková, 2011-07-07 22:19:00

Dobrý den, musím reagovat na Váš příspěvek. Dnes jsem byla u sl. Dáši na masáži a musím říct, že nejen její zlaté ruce, ale hlavě její úžasný přístup a chování mě naprosto nadchlo. Je to velmi příjemná žena, která mě zregenerovala na těle i na duši. Děkuji a určitě se vrátím.

Soňa Dvořáková




Upgrade webu


Pavel Schauer, 2010-12-22 15:23:00



Jak se Vám líbí upgrade webu?

 

Pěkné Vánoce a hodně zdraví v novém roce 2011 přeje webdesigner.

Pavel Schauer

 

 

 



Iveta - Soleil, 2011-01-01 09:50:00

Mě osobně se provedené změny moc líbí, stránky mi připadají zajímavější. Především oceńuji vaší samostatnost, aktivitu a kreativitu. Děkuji za váš čas a velice se těším na naši další spolupráci Hošková




Přístrojová pedikúra


Věra lorenzini, Brno, 2010-12-17 18:36:00

Využívám velmi ráda Vaší knihy návstěv k tomu, abych poděkovala paní Marcele za vynikající práci a milou společnost při mé návštěvě Vašeho studia. Setkala jsem se poprvé s pedikúrou prováděnou jinak než v minulosti a byla jsem velmi překvapena jak průběhem tak i výsledkem práce paní Marcely, která pracovala rychle , přesně a maximálně ohleduplně. Bylo mi u Vás dobře, těším se na příští setkání a všem pracovnicím, které pomáhají vytvářet tak příjemné a milé prostředí přeji pěkné Vánoce a úspěšný rok 2011.



Marcela Babáková, 2010-12-27 18:45:00

Dobrý den paní Lorenzini, děkuji mockrát za Vaši pochvalu, moc mě potěšila.  Spokojený zákazník je pro mě velice důležitý  a pokud mě někdo obdaří tak milou pochvalou jako vy , dostává moje práce smysl a jsem velice ráda že mohu pomoci. Ne pouze u samotné pedikúry ale i odpočinku který v dnešní době tak moc  potřebujeme. Zastávám názor  že pedikúra není pouze o odstranění zrohovatělé kůže, ale může být i příjemnou welnes záležitostí.  A při tak  skvělém kolektivu  který mám v Soleil doufám že i Vám nadále budu já i mé kolegyně  spříjemňovat  každý všední den v nadcházejícím roce  2011.  




Pozdrav


Dobroslava Tůmová, 2010-10-26 15:26:00

Zdravím všechna děvčata ve studiu, dnes ráno jsem byla na doplnění mmodeláže nehtů, opět velká spokojenost. Terezka mi udělala tak krásné nehtíky, že i v lékárně mi byla udělena pochvala. Všimla si jich obsluhující pracovnice a ptala se mě, zda si může vzít "mustr". Moc se jí líbily. Takže, Terezko, ještě jednou díky. Ráno jsem si všimla krásného střihu a barvy vlasů Terezky. Pochvala kadeřnici Lucince je na místě. Opravdu skvělé!!! Katušce děkuji za odpověď, zítra ve 13:00 hod. se uvidíme, zarezervovala jsem si půl hodiny na úpravu obočí. Mohu s dobrým svědomím říct, že od Katky upravené obočí se mi moc líbí, je nejlepší jaké mi kdo udělal. Už se těším. Teď to vypadá tak, že děvčata ze Soleil moc vychvaluji, že to hraničí až s podlézavostí, ale nemůžu si pomoct, musím jenom chválit. Jsou moc a moc šikovná, profesionálky ve svém oboru. A to jsem za svůj život prošla rukama mnoha odbornicím v kosmetice, kadeřnictví a modeláži nehtů. Jsem ráda, že studio je v Ivančicích a nemusím dojíždět do Brna. Ať Vám to děvčata stále jde, tak jako dosud, ať Vás práce baví a máte moc a moc spokojených klientek tak, jako jsem já. Dobroslava Tůmová


tereza kopas, 2010-12-01 22:10:00

Velice děkuji paní Tůmová,

ten vzkaz mně velice potěšil a těším se na další návštěvu s vámi.

s přáním hezkého dne Tereza




Příslěvek do knihy


Dobroslava Tůmová, 2010-10-24 13:51:00

Zdravím všechna děvčata ve studiu Soleil, přečetla jsem si několik příspěvků a ráda bych přespěla svým názorem. Nejsem klientka, která navštěvuje toto studio dlouho, ale mohu říct, že ráda. Chodím na modeláž nehtů za paní Terezkou, mladou, milou, usměvavou a přitom skvělou odbornicí. Nehtíky mám vždy krásné a hlavně drží !!! Vyzkoušela jsem také kosmetiku, rovněž jsem byla velice spokojená. Pokud se týká paní majitelky Ivety, nesetkala jsem se s nějakým nevhodným chováním, byla vždy příjemná. Pokud by mi něco vadilo, tak jednoduše přestanu chodit a najdu si jiné studio. Já osobně mohu všechna děvčata jenom chválit a poděkovat jim za jejich práci. Za dva dny jsem u vás a moc se těším. S přáním mnoha chutí do práce, vaše klientka Dobroslava Tůmová


Marková Katka, 2010-10-25 19:42:00

Dobrý den paní Tůmová,velice děkujeme za tu chválu.Myslím že budu mluvit za všechny když vám moc poděkuji a budu doufat že takto spokojená budete v našem studiu i nadále.Velice se těšíme na vaši další návštěvu. kolektiv studia Soleil



Nová kadeřnice


Veronika Veith, 2010-10-19 20:11:00

Dnes jsem poprvé vyzkoušela služby nové kadeřnice Lucky. Přestože mě zabolelo u srdíčka, když jsem zjistila, že v pořadí už druhá kadeřnice - Romana - Soleil opustila, musím uznat, že Lucka mě velmi mile překvapila.

Popravdě - přicházela jsem dnes s obavami, jistě každá žena pochopí - jít k nové kadeřnici může skýtat jistá rizika. Ovšem šikovnost Lucie předčila všechna má očekávání. Pracuje rychle, velmi pečlivě, s účesem jsem nadmíru spokojená.

Troufám si říci, že ač díky mě a mé pracovní vytíženosti mají v Soleil vždy otevřeno do noci, změna některých pracovnic byla jen k lepšímu a já zůstanu Soleil věrná, tedy Soleil bude i nadále mít stálou a spokojenou klientku.

Ač se ke mě dostaly informace, které nelichotí pověsti Soleil ani přístupu paní Ivety vůči všem v Soleil, upřímně - je mi to jedno! Já jsem v Soleil spokojená, všichni mají úsměv na tváři, služby jsou precizní, ceny přívětivé a pokud se změnil personál? Tak jedině k lepšímu! (Promiňte mi snad až přílišnou otevřenost.)

Jen tak dál a děkuji.

Mgr. Veronika Veith



Lucie Kašpárková, 2010-10-20 21:17:00

Jsem velice ráda že jsem sklidila takový velký úspěch  u paní Veith.Jsem ráda že jste spokojená a doufám v to, že nejste jediná,ještě jednou děkuji a budu se těšit na další Vaši návštěvu.



Iveta - Soleil, 2010-10-21 22:36:00

Dobrý den paní Veith,
jelikož mám ráda upřímné lidi jako jste Vy, vážím si velice Vašeho otevřeného příspěvku.
Chápu, že pro vás jako pro zákaznici je těžké si neustále zvykat na nové tváře ve studiu. Musím říct že i mým zájmem je stabilní tým na který se budou moci spolehnout v prvé řadě zákazníci, ale v neposlední také já. Kromě toho je mým cílem u pracovníků studia Soleil: ochota pro zákazníka udělat maximum, profesionalita, zájem o práci, o další vzdělávání, vlastní aktivita a nápady……aj. Vím, že toho není málo a moje nároky jsou přísné a proto ne každý pracovník moje požadavky akceptuje.

Děkuji vám, že jste se nenechala odradit a i nadále využíváte našich (někdy i nočních) služeb :-) i pro mě je velice příjemné ke konci dne vidět vaši usměvavou a spokojenou tvář.

Iveta Hošková




negativní příspěvky


Houdková Zuzana, 2010-10-03 19:07:00

Negativní příspěvky se mažou necháváají se jen ty tak zv.pro... Přitom ve studiu spousta věcí nefunfuje jak by měla žoviální přístup majitelky je někdy spíše na škodu,její práce při neustálém odbíhání k telefonům atd.je pro klientku také nemilá.Trošku více pokory a méně sebechvály tam na venkově by Vám slušelo.Houdková



Iveta Hošková - Soleil, 2010-10-04 20:56:00

 

Dobrý den paní Houdková, pokusím se postupně reagovat na Váš příspěvek.

Od založení této Knihy návštěv jsme smazali pouze jeden příspěvek (shodou okolností negativní), protože nedodržoval tzv. netiketu která je v pravidlech pro všechny účastníky této diskuze. Jedním z pravidel netikety je požadavek aby názory nebyly vyjadřovány beze jména nebo se jménem falešným, myslíme si, že by názory měly být vyjadřovány osobitě a ne anonymně. Pro upřesnění se jednalo o nevhodnost oblékání kadeřnice sl. Romany která u nás již nepracuje a ten kdo příspěvek napsal se podepsal jako „anonym“. Není však naší snahou zde sbírat pouze pozitiva, naopak vyzýváme všechny zákazníky aby zde otevřeně vyjádřili svoje názory (samozřejmě včetně kritiky), které nám mohou pomoci odstranit nedostatky v naší práci. Vaše vyjádření, že toho ve studiu spousta nefunguje je pro nás určitě impulsem k nápravě, poprosila bych však o konkrétnější sdělení, čeho se nedostatky přesně týkají abychom věděli na co se úzce zaměřit. Pokud je pro Vás můj tzv. žoviální přístup nepříjemný chápu – je asi součástí mé povahy, která je pro řadu lidí složitá a i já s ní občas bojuji. Pokusím se však „jít do sebe“. V naší filosofii práce rozhodně není sebevědomí na 1 místě a vážíme si každého zákazníka, i toho ne příliš spokojeného.

K odbíhání od mého manikérského stolu: Jelikož mám zodpovědnost za celé studio Soleil musím se též věnovat běžnému provozu a s tím souvisejícím záležitostem týkajících se i vás jakožto zákazníka. V létě jsme přijali paní recepční, která se z větší části věnuje telefonujícím zákazníkům, obsluze solária, bodystylingu a vaří nám kávu, či čaj. Jsou však záležitosti které i přesto musím vyřešit já. Nemluvě o tom, že je potřeba vykrýt dovolené a nemoci. Vážím si každého zákazníka, aktivně se věnuji dalšímu vzdělávání a nesu 100% zodpovědnost za to že je má práce technicky i desigenově provedena precizně a vždy v daném časovém intervalu hodiny a půl a prosím zdůrazňuji za pro klienta velmi příznivou cenu. Přestože bych ráda vyhověla Vašemu požadavku bylo by to však možné pouze za předpokladu zvýšení cen, což prozatím nechci. I přes moje vysvětlení však chápu, že je určité procento klientů kteří skutečnost, že nejsem celý čas modeláže "přímo na místě" nechtějí akceptovat. Pokud patříte mezi ně mohu Vám v našem studiu doporučit manikérku slečnu Markovou, která sedí mimo recepci a tudíž budete mít větší klid a pohodu. V závěru mého příspěvku bych se Vás paní Houdková jen chtěla zeptat? Vaše jméno není v databázi našich klientů studia Soleil a tudíž nevím, jestli naši práci hodnotíte jen z doslechu a nebo jste naším klientem a v této diskuzi vystupujete pod smyšleným jménem? Tento dotaz není směřován ke smazání příspěvku, ale k ujasnění. Předem děkuji za Vaši odpověď.

Iveta Hošková
 



pozdrav


Hana Mikulová, 2010-06-01 08:17:00

Zdravím studio Soleil a všechny jeho přátele. Do studia chodím už spoustu let, ještě když bylo na staré adrese, chodím tam moc ráda a doporučila jsem ho i svým známým, kteří jak vím jsou též spokojení. Příjemní lidé, příjemné prostředí a člověk odchází příjemně naladěn a odpočatý. Začala jsem s nehty u Ivetky, potom masáže u Dáši, kosmetika u Lenky nyní u Veroniky. Též jsem vyzkoušela kadeřnictví, holky jsou taky šikovné, myslím si ale,že slabé místo jsou barvy na vlasy které používají. Možná je to jen moje zkušenost, ale ten efekt není nikdy takový jako očekávám. Možná by stálo za zvážení zkusit třeba Swarzkopf s tím jsem bývala spokojená. Myslím, že mi lépe držely barvy, více se leskly a vlasy byly pevnější. Doufám, že se za moji kritiku nebudete zlobit, protože bych Vás i nadále ráda navštěvovala. Přeji Vám spoustu spokojených zákazníků a sama se těším na další návštěvu. V poslední době je to jeden z mála pozitivních zážitků. Mikulová H.

 



Lenka Machová, 2010-06-03 09:24:00

Dobrý den, musím se připojit k této diskusi. Mám talé nějaké zkušenosti s barvamy firmy Matrix a  také jsem s jejih kvalitou nebyla moc spokojena. Po 3 umytích  se barva uplně vymyla a proto jsem vyhledala jinou kadeřnici, která pracuje s Lorealem. Samozřejmě cena je vyšší, ale výsledek zaručen. Nejsem vaší zákaznící,  tudíž se  nemohu  vyjádřovat ke kvalitě vašich  služeb. Přeji pěkný den  Machová



Romana Olda, 2010-06-07 13:42:00

Dobrý den, děkujeme za připomínku k naší značce. Bohužel vždy se najde nějaké procento vlásků, u kterých se barva vymývá více. Neplatí to jenom pro Matrix, ale  i pro ostatní značky. Ale naštěstí je vždy řešení a i my ho máme. Během jednoho měsíce jdeme na školení tří  značek, podle toho se rozhodneme. Pro to procento z Vás, kterým Matrix nevyhovuje, tak nabídneme doplňkovou značku.

Přejeme pěkný den Olda a Romana



Hana Mikulová, 2010-06-08 08:08:00

Zdravím studio Soleil,

děkuji kadeřnicím, že jsou ochotné řešit můj problém. Je vidět, že se snaží a mají zájem o zákazníka, to je moc dobře. Přeji hodně úspěchů a ještě jednou děkuji. H.M.

 




Pochvala


Dana Haičmanová, 2010-05-27 18:17:00

Dobrý den, dnes jsem byla na pedikúře u slečny Katky a byla jsem velmi spokojená a to nejenom s prací, ale i s přístupem. I masáže paní Mášikové jsou příjemně strávenou hodinkou. Rovněž i chování slečny Hoškové je mi vždy příjemné. Děkuji



Iveta - Soleil, 2010-05-29 02:44:00

Vážená paní Haičmanová, velice děkujeme za váš pozitivní přispěvek. Jsem ráda, že jste u nás ve studiu spokojená i když si dobře uvědomuji, že vaše návštěvy neproběhly vždy  podle plánu a jsem vám vděčná za váš tolerantní a nekonfliktní přístup. Na takové milé zákazníky, jako jste právě vy se v našem studiu  moc těšíme a dělá nám radost činit vás spokojenými.



Katka Marková, 2010-05-31 19:28:00

Dobrý den paní Haičmanová, moc děkuji za pochvalu velice si toho vážím.Jsem ráda že jste spokojená a ráda vás opět uvidím při další návštěvě studia. Krásný zbytek dne Katka Marková



Kosmetika


Martina Tarasová, 2010-05-26 18:34:00

Dobrý den,

  ráda bych i touto cestou cestou ocenila práci slečny Veroniky. Je velice příjemná, profesionální a s výsledkem kosmetiky jsem byla nadmíru spokojená. Ráda příjdu znovu. Děkuji.



Formanová Veronika, 2010-06-10 12:54:00

Dobrý den paní Tarasová. Mockrát děkuji za pochvalu, velice si jí vážím a také toho, že jste spokojená.Ráda Vás opět uvidím.




Kosmetika - uprava nehtu


Vera Buzrlova, 2010-05-21 15:29:00

Pravidelne navstevuji studio Soleil jednou mesicne. Vzdy jsem vyuzivala jen upravu nehtu u slecny Ivetky pokazde jsem odchazela spokojena s opravdu hezkyma nehtama. Posledni 2 mesice jsem se nechala opecovavat od slecny Katky na kosmetice, sama jsem vyucena v oboru a muzu vrele doporucit, jak pristup a prace sleny Katky, tak kosmetika babor stoji za vyzkouseni a musim rict ze i cena je prekvapive nizka.

Timto dekuji celemu kolektivu studia Soleil i za vzornou starost s obcerstvenim v prijemnem prostredi.

Jen tak dal a hodne spokojenych zakaznic a zakazniku do budoucna.



Katka Marková, 2010-05-25 17:22:00

Moc děkujem za pochvalu jsme rády že jste spokojená s naším studiem a s našimi službami. Ráda vás opět uvidím na kosmetice.



Iveta - Soleil, 2010-05-29 02:48:00

Dobrý den Věruško, díky za váš názor vyučené kosmetičky, který pro nás hodně znamená.  I já jsem ráda, že jste si k nám z Brna našla cestu  a už hledám nějakou specialitku na vaše nehtíky :-)

Přeji pěkný den Hošková Soleil




Kadeřnictví


anonymní zákaznice, 2010-05-20 11:31:00

Dobrý den paní anonymní zákaznice - plně respektujeme váš názor a věříme, že se sl. Romana zamyslí nad vaším postřehem. Jelikož však z vaší strany nebyla dodržene - netiketa jejíž pravidla respektujeme v naší knize návštěv věříme, že pochopíte smazání vašeho příspěvku. Zdúrazňuji, že příspěvěk byl smazán pouze z tohoto důvodu. Níže je shrnutí pojmu "netiketa" o kterém se mimo jiné dočtete na našich web stránkách.

Za studio Soleil Martina Horáčková

 

Netiketa je jakási pomyslná sbírka pravidel a zásad, která by se měla dodržovat v internetovém světě. Slovo netiketa je odvozeno z anglického net (= síť; častá zkratka pro internet) a slova etiketa.

Mnoho lidí si myslí, že při vstupu do internetového světa mají naprostou anonymitu. Což je velký omyl – téměř vždycky se dá pomocí různých metod internetový uživatel vystopovat. Většina uživatelů si to neuvědomuje, takže permanentně vstupuje do nebezpečí tím, že na chatech nebo diskuzích ostatní uživatele urážejí, vysmívají se jim nebo se o nich vyjadřují vulgárně. Z těchto konfliktů pak vznikají tzv. flame war, které mnohdy přerostou v osobní hackerské spory, ohrožující počítače všech účastníků.

Je třeba si uvědomit, že v internetovém světě bychom se měli chovat podobně jako ve světě reálném, to je jako civilizovaní lidé. Za tím účelem existuje netiketa, pravidla slušného chování na Internetu.



Jana K., 2010-05-22 18:53:00

Nevím co to má sice společného s kadeřnictvím, ale pozadí slečny Romany je v celku pěkné, tak proč se s ním nepochlubit.




kladné hodnocení


LADISLAVA MASARYKOVÁ, 2010-04-27 23:25:00

 CHTĚLA BYCH MOC POCHVÁLIT P.KADEŘNICI OLDŘIŠKU U KTERÉ JSEM BYLA POUZE DVAKRÁT ALE UŽ TED SE TĚŠÍM NA DALŠÍ NAVŠTĚVU.JSEM VELICE SPOKOJENÁ JAK S UČESEM TAK I S PŘIJEMNÝM A KRÁSNÝM PROSTŘEDÍM.



Oldřiška Křivánková, 2010-05-18 22:02:00

Příjemné prostředí není jen díky nám ale,hlavně díky milým zákazníkum co k nám chodí.Takže i Vám velké děkuji.




Proměna


Zdeňka Marková, 2010-04-05 11:41:00

Zdravím celý tým studia a nemohu si odpustit chválu vaší krásné proměny. Ze slečny je úplně jiný člověk a i na její tváři jde vidět spokojenost. Moc, moc zdařilé :)))


Studio Soleil, 2010-05-20 07:22:00

Tým Studia Soleil velice děkuje za kladný příspěvek.  Přejeme pěkný den




Kladné hodnocení


Ivana Vařejková, 2010-03-13 11:46:00

Nedávno jsem byla na čokoládové masáži u p. Dáši Mašíkové a vřele doporučuji všem. Masáž byla velmi příjemná, uvolnila jsem se, ale i odpočinula. K tomu nemalou měrou přispělo i příjemné prostředí.



Dáša Mášiková,masáže:), 2010-05-08 00:23:00

milá p.Vařejková,dakujem Vám za pochvalu,dufam,že budete nadalej spokojna.teším sa na Vašu návštevu.




Kladné doporučení


Ivana Vařejková, 2010-03-13 11:44:00

Již po první návštěvě u kadeřnice p. Oldřišky Křivánkové jsem byla velmi spokojena, jak se střihem, tak s velmi příjemným prostředím.Cítila jsem se velmi dobře. Těším se na další návštěvu.



Oldřiška Křivánková, 2010-04-05 23:14:00

S příjemnými zákazníky se vždy výborně spolupracuje, i já se těším na další Vaši návštěvu u nás.




pochvala všem


Hana Zdarsová, 2010-03-11 12:21:00

Chodím do studia Soleil prakticky od jeho vzniku a vždy jsem byla maximálně spokojena s péčí,která je zde zákazníkům poskytována.Proto se připojuji  ke všem spokojeným zákazníkům a jen tak dál.




Velká pochvala a poděkování


Veronika Matejová, 2010-03-08 09:31:00

Dobrý den,

chci Ivetě Hoškové a celému kolektivu Soleil poděkovat za skvělou, komplexní a dlouhodobou péči, jaké se dostává mně i všem zaměstnancům stomatologické ordinace Zbýšov. Jsme moc spokojeny a těšíme se na další spolupráci.

Jmenovitě děkujeme Ivetě, Martině, Veronice, Katce, Oldě a Romaně.

Také děkujeme skvělé fotografce Báře Mikulové, která nás zvěčnila na fotografiích, když s námi mají holky v Soleilu takovou práci.

Takže velký dík a přejeme hodně úspěchů, zasloužíte si je!

MUDr. Veronika Matejová.

 



Iveta Hošková - SOLEIL, 2010-03-11 11:48:00

Dobrý den paní doktorko,

jsme rádi, že jste byla v našem studiu spokojená a že využíváte Vy i  vaši zaměstnanci našich služeb. Pro  náš tým to byla určitě příjemná změna  a nová zkušenost.Věříme, že jste  svou vizáží okouzlily většinu vašich pacientů :-))

Vaše dokonalé tváře budou brzy zveřejněny v naší fotogalerii v sekci Kadeřnictví, kterou připravujeme. Budeme se velice těšit  na vaše další návštěvy.

Přejeme Vám  hodně úspěchů ve vaší stomatochirurgické ambulanci

kadeřnice Olda a Romča, vizážistky Katka a Verča  a  další pracovníci studia Soleil




Kadeřnice


Tereza Zemanová, 2010-02-11 13:00:00

Dobrý den , asi měsíc dělá v Ivančicích v soleilu skvělá kadeřnice Romana Růžová.Včera jsem byla u ní a moc pěkně mě ostříhala i nabarvila.Je to moc šikovná kadeřnice.Vážně jsem moc spokojená a určitě k ní budu chodit pravidelně na barvení a různé jiné úpravy:-)S pozdravem Tereza



Růžová Romana Soleil, 2010-02-17 18:45:00

Dobrý den, chci moc poděkovat za ohodnocení a budu se snažit nadále být jen skvělou,šikovnou kadeřnicí :-)Děkuji Romana



poděkování


Vladimíra Franzlová, 2009-11-24 14:55:00

Dobrý den,

dnes jsem byla poprvé na kosmetice v SOLEIL. Můžu jen doporučit. Příjemné prostředí i personál.  Srdečné poděkování paní Lence K.  S pozdravem Franzlová



Martina SOLEIL, 2009-11-29 16:57:00

Děkejeme za studio i za naši kosmetičku Lenku. Velmi si vážíme Vaší spokojenosti.




Spokojená klientka


Veronika Göllnerová, 2009-10-19 13:34:00

Dobrý den,

Soleil jsem objevila náhodou - narychlo jsem hledala pedikúru.

Ochota, časová flexibilita, příznivé ceny a rozmanitost služeb mě mile překvapila a postupně jsem začala využívat téměř všechny služby, které Soleil nabízí.

Pedikúra, manikúra, masáže, kadeřnictví...

Nyní se chystám vyzkoušet i kosmetiku.

Soleil mi vyhovuje - všechny služby na jednom místě, příjemní zaměstnanci a bezkonkurenční ceny!

A to nemluvím o dobrém kafíčku při každé návštěvě a nočních směnách :-) (Vždy mohu nejdříve v pět a pak zamykám spolu s paní "šéfovou" :-D )



SOLEIL - Martina, 2009-10-20 10:54:00

Děkujeme, jsme potěšeni Vaší spokojenosti a do budoucna se budeme snažit přjít zase s něčím novým.




pochvala


jitka prochazkova, 2009-09-18 21:35:00

Zdravím, je velice smutné, že tu zatím žádný zákazník nenapsal, znám mnoho spokojených zákazníků soleilstudia a právě jeden z nich mi poradil vás navštívit.

Využila jsem služeb kadeřnice Zdeňky Markové, zatím nikdy jsem nebyla s nikým tak spokojená jako s touto mladou dámou, hledala jsem kadeřnici, která poradí, popřípadě rozmluví některé moje nápady. Hledala jsem někoho komu bych nemusela 1000 vyslvětlovat jaký chci účes, jakou délku vlasů, jakou barvu apod. Konečně stačilo říci "žádný nápad nemám, dělejte si se mnou co chcete" a bylo to. Poprvé se mi stalo, že mě někdo ostříhal moderně , krásně , prostě tak , jak jsem si představovala. Byla a jsem nesmírně spokojená!!!! Měla jsem zároveň možnost sledovat práci druhé kadeřnice (její jméno bohužel neznám) a byla to nádhera.

Všem vřele doporučuji

Dál jsem si na radu známé nechala udělat pedikúru a zdobené malování nehtů na nohou od slečny Veroniky ????, a není co dodat - výborná práce, má úžasný smysl pro detail a výsledek byl nádherný. Byla jsem velice spokojená.

Do budoucna chci využít i dalších služeb, výborným nápadem jsou i dárkové poukazy, které rozhodně využiji k Vánocům. Nebojím se napsat i kritiku, ale zatím žádná není, je u vás krásné domácké prostředí, bylo mi u vás dobře, velice oceňuji přípravu dětského koutku, protože na maminky s dětmi se všude zapomíná a dětský koutek nám ušetří řadu problémů se sháněním hlídání.

Všechny zdravím a děkuji za kvalitní služby, které nám nabízíte, s pozdravem Jitka Procházková

 

 



SOLEIL - Martina, 2009-10-20 10:53:00

Děkujeme za vaše milé a rozhodně povzbuzující hodnocení a teď zase hurá do práce!!!